Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Cindy Crawford dla Reserved. LPP w Gdańsku zatrudniło kolejną topmodelkę do promocji nowej kolekcji [zdjęcia, wideo]

JKL
Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved
Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved LPP
Wiosenno-letnia kampania marki Reserved promowana jest przez... Cindy Crawford! Znana i popularna marka należy do gdańskiej firmy odzieżowej LPP.

Źródło: Cover Video/ x-news

Kampania „I love you Cindy” to bezsprzecznie największa produkcja zrealizowana przez Reserved. Klip promocyjny wyreżyserował Gordon von Steiner, jeden z najbardziej utalentowanych autorów filmów modowych na świecie.

- Znam twórczość Gordona, więc nie mogłam się doczekać, co takiego wymyślił dla mnie. Podobało mi się, że w klipie czuć klimat nostalgii za latami 80-tymi, nie mniej jednak wszystkie ujęcia mają w sobie świeżość i lekkość. W scenach tańca z kolei, naprawdę musiałam wyjść ze swojej strefy komfortu - mówi o nietypowym projekcie Reserved sama Cindy Crawford.

– Taki wybór nie jest przypadkowy. Udział Kate Moss w ubiegłorocznej kampanii podczas debiutu naszej flagowej marki w Wielkiej Brytanii, odbił się szerokim echem w Polsce i za granicą. Reserved to nasza flagowa marka, która w chwili obecnej ma ponad 50% udziału w sprzedaży produktów marek należących do LPP, dlatego zależy nam na wypromowaniu jej obecności w świadomości klientów nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. – Salony Reserved obecne są już w 20 krajach Europy, ale również Bliskiego Wschodu, w związku z tym, chcemy by promocja kolekcji tej marki odbywała się na światowym poziomie.

Marka Reserved powstała przed 20 laty, natomiast po raz pierwszy zadebiutowała poza granicami kraju w roku 2002. Dziś posiada aż 468 salonów w 20 krajach świata, w tym 232 w Polsce. W ciągu ostatniego roku powierzchnia salonów marki wzrosła o 10%. Jeszcze w tym roku właściciel Reserved, firma LPP planuje otworzyć sklepy marki w Słowenii i Kazachstanie, oraz w systemie franczyzowym – w Izraelu. Na koniec 2017 roku salony Reserved liczyły blisko 600 tys. m2 powierzchni, a na rok 2018 planowany jest dalszy wzrost.

W ubiegłym roku grupa LPP wygenerowała sprzedaż na poziomioe 7 mld zł – to najlepszy wynik w historii firmy. Całkowita powierzchnia salonów LPP przekroczyła 1 milion m kw. Sklepy LPP działają już w 20 krajach w Europie i na Bliskim Wschodzie, a w 11 z nich prowadzona jest sprzedaż internetowa. W

W 2018 roku LPP chce przeznaczyć na wydatki inwestycyjne, aż 520 mln zł. Około 350 mln zł zainwestuje w nowe salony. W Kazachstanie oraz Słowenii LPP zamierza uruchomić sklepy własne, a w Izraelu w oparciu o model franczyzowy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na pomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto